torsdag 17 september 2015

Mer snyggt till "Mandy-Lill" ♥


{ Mer gobitar till vår lilla hoppitossa i magen - Mandy-Lill - från Lindex. Det finns så mycket fint man kan helt enkelt gå totally bananas om man känner för det. Idag är det dags - Happy Hour - på Lindex i stan mellan 16-19. Passa på! }



Hej Torsdag.
 
Redan är du här. Veckan har gått så fort trots att jag har tagit det superlugnt och försökt att ta hand om mig och lillan. När tiden rusar på i denna fart känns det hoppfullt om att november närmar sig. På tiden som är kvar ska jag försöka hinna med det sista som ska "fixas" innan hon anländer. Ni vet, det ska bäddas och boas lite i barnrum och vagn. Behöver beställa hem någon form av mörkläggande rullis till barnrummet och sen lite allmänt piff. Det får ta sin tid, än så länge är det ingen superhets.

Däremot hade jag lite otur - tyckte jag själv i alla fall. Hittade en tjej som gjorde världens finaste vagnsmycken och napphållare med mera. Blev helt käär och satt och funderade på vilken färgskala jag skulle beställa i. Vore ju så sött med ett litet namnsmycke på suffletten med Mandy-Lills namn (vad det nu blir, men vi tror att vi har bestämt oss för namn nu.. till 98% i alla fall. Och då vore det ju superpraktiskt att beställa så är det klart sen, hehe, så slipper man fundera så man blir tokig). Många säger ju att det där med namn kan komma att ändras när man väl ser henne. Till viss del visst! Men jag tror ju lite till skillnad från "den skolan" att man växer in i sitt namn också. För i ärlighetens namn, en liten gosig bebis med lite rufsigt hår, visst den ser busigare ut än en med välkammat hår, men så stor skillnad är det ju inte. Man växer in i det. För vissa barn är ju jättelugna och harmoniska till att börja med och sedan vips kommer temperamentet fram, och andra tvärtom. Och hur ska man veta det liksom? Så, vi tänker köra på det som känns bäst i hjärtat.



 

{ Body i organisk bomull - huur mjuk och go som helst -, haremsbyxa, dreglis och top al Lindex }
 
Men för att knyta ihop säcken lite, om ni har tips på någon som gör söta vagnsmycken med mera får ni gärna tips. Vore ju så kul att ha.
 
Må så gott.
 
KRAM
 
Ps. Svar: Fler bilder på vardagsrum och soffa kommer inom kort.


Inga kommentarer: