fredag 20 november 2015

FREDAG♥

 
{ Litet arrangemang i mässingsfatet på köksbänken. Amaryllis, hyacinter, mossa, mjuken och en microslinga på batteri }



Hej Novemberfredag.
 
Igår kom första snön. Det är helt sant! Dock låg den inte kvar så länge, men vad gör väl det? It´s a sign - snart är det juuul ♥.
 
Det är mycket bebistankar som snurrar i huvudet just nu. Två av paren i föräldragruppen fått sina små bebisar så nu närmar sig vår stora dag allt mer. Jag vet ju att det kan dröja några veckor till, man får ju gå över två veckor, men jag hoppas att hon kommer inom denna vecka nu. Snälla Mandy-Lill, vi längtar ju så. Men jag har ju alltid tyckt att bästa dagen som finns är fredagen före första advent, så skulle inte förvåna mig om hon kom just då och förgyllde dagen ännu mera. Det är olidligt spännande.



Lyyyysande ♥. Bara älskar microslingorna.


 
Vill önska er alla en superhärlig fredag nu. Ta hand om er.
 
KRAM

1 kommentar:

A House With A View sa...

Stort grattis Amanda till dig, familjen och till den lilla sprillans nya familjemedlemmen!! Nu börjar ett helt nytt liv, ett ljuvligt sådant, och jag tänker att du kommer att bli en alldeles strålande mamma.

Lyckönskningar och kramizar från Aka