fredag 18 september 2015

Fredagsmellanmålet


{ Mellanmålet när jag får bestämma. Fått totalt tokdille på Keso mellanmålet med hasselnötter, blåbär och tranbär. De står dessutom orörda - jag får ha dem heelt för mig själv - då min kära sambo inte riktigt har hajat grejen med keso och bär. Jag försöker promota hur fantastiskt gott det är men han har inte riktigt ryckts med - än. Risken för min del är ju att jag råkar föräta mig på detta, kan ju lätt bli så när det blir liiite för mycket. Så man får hållas lite, för det vore ju super-duper-trist när det är såå göttigt }



Hej.
 
Regnet smattrar på fönstren och det är riktigt mysväder ute. Jag är riktigt trött och hängig, förkylningen har inte gett sig än. Så det blir nog inte många handtag gjorda här. Kurera, kurera. Det är viktigt det med.
 

 
Vill önska er alla en underbar helg. Vi ses säkerligen senare igen.
 
KRAM

Inga kommentarer: