tisdag 22 oktober 2013

I köksfönstret


{ Lykta Day Home, burkar House Doctor, glaslampa Tre Generationer Inredning }



God morgon.
 

Tiiisdag vare här! Hur mår ni? Känner att jag har haft så många järn i elden på sistone att jag inte har hunnit med att bjuda på det jag vill. Jag kommer sakta med säkert ikapp, gardiner är på plats och skänken är på g, så snart är det dags för en riktig rundvandring. 
 



Lampa som ska få hänga över matbordet. Det är något visst med glas- och glödlampslampor - tror att det är det stilrena och enkla som får mig på fall ;) Denna lilla rackare kommer från Tre Generationer Inredning i Uppsala. Där har de mycket, mycket fint - det visste ni väl?!


 
Ikväll ska jag försöka ta det lite lugnt och bara plocka och mysa här hemma. Man behöver det ibland. Så om man väl bokar in det och avsätter tid, då borde det ju inte vara några kostigheter - eller? ;)
 
 
Ha en jättefin tisdag allesammans.
KRAM


1 kommentar:

Unknown sa...

SKa härligt att se mera bilder. Det tar tid att få saker och ting på plats, man vill ju göra det med hjärtat med.

Ha en fin dag, kära du. Kram Nina