måndag 13 augusti 2012

Blanda in lite naturfärger



Hej på er..

Min kloka mor har längre pratat om hur fint hon tycker att det är när man blandar in lite korg och naturfärger till det svarta och vita. Jag har väl nappat måttligt på det tipset men nu när jag såg dessa bilder är jag totalt övertygad.

Kanske kan jag få över någon mer på natursidan ;)



 En så här snygg arbetsplats skulle man ju inte tacka nej till i första taget..

Det är verkligen toksnyggt att blanda upp med det ljusa träfärgerna.. det mjukar upp till tusen. Och den silvriga vasen piffar till det lite extra.


Så, efter de här små glimtarna i vackra hem blir jag riktigt sugen att mjuka upp lite även hemma hos mig. Jag menar grunden, svart och vitt, har man ju redan ;) hihi. Bilderna hittade jag när jag googlade lite inredning med naturfärger så jag kan tyvärr inte ange korrekt källa. Men hemma hos mig är det inte, och knäppt korten har jag inte heller gjort.. även om man kunde önska ;)

Ha det fint!
KRAM Amanda


8 kommentarer:

Vit dröm sa...

Ja det är verkligen superfint att blanda in naturmaterial mot svart och vitt!
Kram Anna

Jenny sa...

Tänk att mammor alltid vet så mycket ;)
Superfina bilder!
Kram Jenny

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint har du det.Hemma hos dej .Ha det gött Kramar Rita♥

Emma - Från min sida sett sa...

Riktigt snyggt, jag gillar också att blanda in lite naturfärger, det blir så fint:) Vilka fina bilder du visar! ÅH skrivbordet & allt runt omkring, så vill jag ha det:) Hoppas att du har en fin fin tisdag!

Kram

Sofi sa...

Hej Amanda!

Håller med dig om att det blir snyggt att blanda lite, det gäller bara att få till en bra balans.
Önskar också att de där bilderna var tagna hemma hos mig;)

Ha det gott!

Kram på dig

My everyday life sa...

Håller med, det är fint med naturfärger till svart och vitt.

Mysig blogg nu ska jag kika vidare.

Kram Nina

Vi i Villa Ville kulla sa...

Ja jag kan hålla med mamma =) hur snyggt som helst!!!! Är oxå för detta med lite blandning och förnyelse till hösten!!!Fin inspiration från dej fina Amanda...
Kramar Lotta

Life´s Silverlining and I sa...

Klok mor! Håller helt med! Kram Nilla