onsdag 31 oktober 2012

Kalaskul med julreportage


 
Hej hej..
 
Det var inte igår ;) Hoppas det står fint till. Idag kunde jag bara inte låta blir att inte lämna ett litet avtryck här på bloggen. Har nämligen varit hemma hos mamma för ett litet julreportage. Och gisses vad roligt det var! Fick besök av två härliga tjejer (Anna & Carina) som verkligen visste vad de höll på med. För en annan, ja, okunnig som man är, var det ju rena julafton att få tassa runt och se hur de jobbade.
 
Här kommer ett litet smakprov från julehemmet..


Tänk att mammas och min piffning höll måttet. Det va la gött!



Titt ut! Här tittar självaste Mandy ut mellan amaryllis och ljusstake. Att posera framför kameran är ju inte riktigt min starka sida.. antingen tokskrattar jag eller så ser jag hemskt pillemarisk ut, inget mellanting där eller. Men övning ger väl färdighet, eller hur brukar det låta? Så någon gång ska man väl börja ;)






Ta hand om er!
 
KRAM

9 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack söta du för idag<3

Kram på dig

Emma - Från min sida sett sa...

ÅH så kul ni måste ha haft:) Nu kan du väl fortsätta blogga, jag kikar ju in här och väntar på inlägg:)

Kram

Lantligt i Smultronbacken sa...

Vad otroligt fint det var och juligt i min smak.

Kram Teres

Träning Inredning Inspiration sa...

Så kul det måste ha varit!
Längtar efter julen!!

Emilias sa...

Åh så himla fint!! Vilken inspiration :)
Kram Emilia

Anonym sa...

Hej
tänkte köpa Shell stolarna i fyrpacken. Är det dom du har?
och vet du isåfall skillnaden på dom hårdare som var lite dyrare styckpris om dom är bättre.
Många frågor hoppas du kan hjälpa mig hitta rätt.
Tack Kaisa

Anonym sa...

Hej Amanda vore kul om ni tog er tid att svara på frågor när vi tar oss tid att läsa era bloggar.
Mvh Kaisa

Anonym sa...

It is a GPS Smartphone and enabled with A-GPS with Google Maps allowing you to navigate through your city, or
an unknown one, with ease. Samsung, the New York Times, is reporting,
is set to offer for sale the Samsung Galaxy S IV which will
offer automatic scrolling by monitoring eye movements.
Speedy shutter response times and also rush shot modes even help produce pro-quality pictures.


my web page galaxy s3

Anonym sa...

Polarising filters are a must-have accessory for any landscape photographer.

On the other hand when you add a vertical grip and a second battery to selected camera design the cameras all of a sudden complete speedier.

Make sure that the flash units polarities are in the.

Feel free to visit my web site: canon 6d