onsdag 11 september 2013

Två snyggingar från Asplund och en från Ceannis


 
{ Me Mirror - Asplund från Artilleriet }
 
 
Det finns så mycket snyggt!
 
När jag kikar in hos Artilleriet är det nästan lättare att räkna upp det man gillar lite mindre än att räkna upp allt som man skulle vilja ha, för det allra mesta tilltalar mig och skulle mer än gärna få flytta hem till mitt enkla hem.
 
Kolla in den ursnygga spegeln från Asplund. Hur smart och funktionell är den inte heller? Jag tror att vi ser en uppfräschning av gårdagens betjänter, ni vet som man kan hänga av sig kläderna på innan man kryper till kojs. Kul och fräsigt.

{ Chunky Throw - Ceannis från Artilleriet }

Snyggaste pläden till urriga höstkvällar. 
{ Kilt Light - Asplund från Artilleriet }

Ja ni, förvaringsdel To Die For. Och observera - skåpet är inte vitt. Det är bara huur snyggt som helst och nu till hösten skulle det jag så gärna vilka få in en mörkare möbel i mitt annars vita hem. Skåpet skulle dock göra sig som fisken i ett rum med ljusa golv. Dessvärre är mina golv ek så det innebär ju att jag inte behöver drömma vidare om detta - skönt - åtminstone inte så länge jag bor kvar här ;). För ska det vara så ska det ju vara 100%, inte sant?
 
Kram Amanda

2 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Den där pläden har jag sett förr. Den är ju såå snygg! Skulle gärna få flytta hit.

Kram Lena

Bakom dörr nr. 11 sa...

Oj oj så mycket fint, det är farligt att vara på webshoppar ;)
Ha det gott. Kram Pia