torsdag 12 september 2013

Hela Sverige Splushar (?)

 
{ Lite pricken-över-i:et mys till mig själv - Love Rush Body Splush Victorias Secret från Nordic Feel och smycket Lo-Ika från Lakewood living }
 
 
 
Hej i torsdagskvällen.
 
Ny ljuvlig doft på Victorias Secrets populära body splushes! Man är ju inte särskilt förvånad att de doftar heaven men vad som däremot förvånar mig är att man kan göra så pass många olika och goda dofter. Borde inte dofter likt musiklåtar och melodier ta slut någon gång? Till slut borde det ju dofta liknande som den man nyss skapade, eller?
 
( Filosofiskt av mig men sånt kan man fundera över om man heter Amanda )
 
 
Men hur som helst. Ni har väl testat splushesen? (Eller vad man nu säger, engelska och plural på samma gång. Kan bara bli knas. Jag hoppas i alla fall att ni hajar trots mina förkortningar och smeknamn). Men känslan är ju att alla girlies splushar, inte sant?
 
Hela Sverige (inkl övriga världen) Splushar.
 
 
{ Armband från Lo-Ika - Lakewood Living }
 
Guld-rostiga-bruna toner kändes som ett måste till hösten. Bling bling kan man ju inte få för mycket av. Men alltså, hallå, det var inte det lättaste att fota sin egna arm. Oj, oj. Hålla mastodontkameran i ena handen, hålla upp den andra och samtidigt tycka av, hmm.. jaa det skulle nog krävas några blondiner till det. Tur att man har färgat håret ;)
 
 
 
Ikväll börjar premiären av årets säsong av Hela Sverige Bakar. Mysigt program. Jag blir överlycklig varje gång de bakar utan vispgrädde (får ont i magen bara av att se grädde, hehe. Jag och min mage är inte bästisar med grädde och nu har det t.o.m. gått så långt att vi får kramp bara av synen) och eftersom de förstås skulle börja med tårttema passade jag på att göra ett litet hej-hopp-inlägg medan de vispar och har sig. Sen är jag tillbaka igen, bänkad framför tvn och njuter av vackra bakverk, fin miljö och göörmysig Tilde. Vad gillar ni för typ av program?
 
 
Ta hand om varandra.
Kram Amanda

1 kommentar:

Lena - gott för själen sa...

Haha, du är för rolig med dina uttryck! De där guldiga armbanden har jag också. Eller åtminstone väldigt lika. Köpt hos Lilla Villa Vita. Gillar de jättemycket.

Kram Lena