onsdag 11 september 2013

Nine Eleven


{ På köksbänken - den fina vasen från Artilleriet är bara för underbar }
 
 
 
Hej
 
Extra kram till er alla en dag som idag. Det är nästan så man inte vill gå upp när man tänker tillbaka på vad mycket dumheter som har hänt just detta datum - 11/9. Och en dag som idag kommer jag osökt att tänka på filmen - Remember Me - det är filmen med stor F som man ska kika på just idag. Jag är ju inte känd för att vara någon bra filmtipsare (mina kollegor skrattar åt mina förslag - men det bjuder jag på) och trots detta ger jag på mig ett tappert försök. Så, för er som inte har sett den - gör det!

Men faktum är att just elfte september har haft mycket roligt att erbjuda också. Jag gillar ju att försöka tänka på de positiva även om man självklart vill sända drabbade en tanke. Min finfina vän Hanna fyller ju år dagen till ära. Hurra hurra! Och det ska ju självklart firas, det är inte varje dag man fyller tjugofyra. Nepp, nepp.
 
Nu gäller det att ta vara på dagen! Var rädda om varandra.
Kraaam Amanda

1 kommentar:

tina sa...

Hej Amanda, var kommer brickan ifrån och hur stor är den?