tisdag 10 september 2013

Tjing från mig

 
 
 
Hej finisar.
 
Allt bra med er alla hoppas jag?
 
 
Har precis avslutat en fransförlängning på söta Linnea och herre min je så fint det blev. Tror lugnt sagt att jag var lite tjatig med komplimangerna när resultatet var ett faktum, men vilken pingla som precis lämnade mig. Måste säger det att vilken lyft det är med en fransförlängning. Det går inte att beskriva med ord. För även om man har mega-långa fransar, vilket Linnea har, så blir det helt annat när man får på de kolsvarta lösisarna som pekar upp i en fin men naturlig böj. Ögonen ser såå pigga och glada ut och man får en helt annat look. Fantastiskt!
 
För att göra lite plats för mina franskunder behövde vardagsrummet genomgå en liten sväng-om. Fotpall fick ge plats för arbetsbänk, det funkar det med.
 

{ Looooovely }

 
{ Ormbo till slinga. Den funkar rätt bra i hög också - nu är ju slingornas tid här. Love it. }


Men hörrni, jag har börjat få lite jultankar. Vet att jag är lite tidig och tillhör den knasiga delen av julälskare. Kom på mig själv idag men att fundera över var jag hänga upp en viss julstjärna - ja ni förstår, det planeras i tid. Faktum är att jag tror att det är min knasiga kusin som är skyldig till detta. Hon berättade nämligen att hon satt och lyssnade på julmusik igår. Ja.. ni hörde rätt - igår! Crazy-bananas (som hon söta idoltjejen skulle ha sagt). Så om man jämför med det ligger man ju i lä. Ja, där ser ni - allt är relativt! Jag gillar det tankesättet. Hur knasigt någonting än kan låta - det finns alltid dem som är värre ;)
 
Ses imorgon.
Kram Amanda


1 kommentar:

Lena - gott för själen sa...

Kul att det blir bra, det du gör!

Går också i tankar att investera i en slinga, men vet inte vilken jag vill ha.

Kram Lena