måndag 12 augusti 2013

Måndagmorgon


{ Bilder tagna hos Villa Tretton - Korgstolar Åhléns, bord Affari från My Tivoli, matta Rusta, glasflaska Tullhuset och ljuslyktor Tine K från Tre Generationer Inredning }




Hej på er i måndagsmorgonen.
 
 
Då var den sista semesterveckan här. Nu gäller det att klämma ur det sista av sommaren och ledigheten. Men det ska nog gå finfint, eller vad tror ni? Jag är rätt bra på att vara ledig. Man kan alltid sysselsätta sig med något. Nemas problemas.

Igår bjöd familjen på lite söndagsmiddag. Regnet hängde i luften men det gick fint att sitta ute ändå.
 

 

 
{ Favvoglasen från Åhléns }
 
 
Vill önska er alla en fin start på veckan. Och apropå inköpsställen och nätbutiker så brukar jag försöka komma ihåg att länka till aktuell butik om det är möjligt. Så om ni undrar vad det är för butik jag svamlar om så kan ordet, om jag har skött mig, vara klickbart. Bara så att ni vet.
 
 
Må så gott.
Kram Amanda

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Låter som en härlig och mysig söndag.Fina bilder! Ha en skön start på nya veckan söta du .Kramar Rita ♥

Prinsessorna på Bellevue sa...

Älskar dina däckstolar och mysigt med familjemiddag!

Kraam
Petronella

Ulrica sa...

Vilka härliga bilder :). Sug nu ur sista veckan.. själv sitter jag på jobbet och smygsurfar medans systemet jobbar :)).

Gillar också glasen från Åhléns. Har köpt och använt både som dricksglas och som ljuslyktor ( ger ett himla tjusigt sken då! ).

Måste få säga.. vore superskoj att få plåta ihop någon gång!!

Kram Ulrica

House and Garden by Bia sa...

Så fina solstolar och glasflaskor som du visar på bilderna;))
Hoppas du har det bra!
Kram från bia