onsdag 14 augusti 2013

My Buddha



 
 
Hej.
 
Hoppas allt är fint med er. Gissar att många av er är tillbaka på jobbet igen nu efter en finfin sommar. Själv är jag inne på min sista lediga vecka så det blir att höstpiffa sig själv lite innan allvaret börjar igen. Ja, ni vet frisör- och fransbesök och lite annat smått och gott.
 
 Spana in min nya buddy! Visst är han söt. Tung som satan bara. Han fick hedersplats i bilen på väg hem - med bälte, sååklart - Safety first.
 
 
Återkommer lite senare. Nu ska jag bara slänga i mig något matigt så att jag är på banan igen.
 
Kram Amanda

1 kommentar:

Lena - gott för själen sa...

De är så mysiga de där. Har en liten i trädgården också.

Bra att den fick bälte så den inte skadade sig. Min kompis spände fast en kristallkrona i sin cab när hon hade fyndat. Såg rätt kul ut!

Kram Lena