tisdag 4 juni 2013

Look! Ytterligare ett exempel..




Ännu ett snyggt exempel på vad jag diggar.
 
 
Kolla in matchningen mellan olika blommor i olika former, färger och strukturer. Att blanda in någon blodröd eller mörk växt lyfter verkligen den andra växten. Eller rättare sagt de lyfter varandra. Och även här i en liiiiten kruka. Snyggt punkt se. (Den ska bara få en liten chans att rota och pigga på sig ordentligt).
 
 
Även denna bild är tagen hos Villa Tretton.
Vi kommer bjuda på fler bilder när inredningen av altanen är helt klar! Ja, självklart inne på mammas blogg. Men om jag har tur så kanske det finns någon bild över som jag kan visa upp även här. Hehe. Jag känner mig ju liksom lika delaktig som när det gäller projekt där hemma som hos mig ;) Det måste ju bero på att jag och mami samarbetar och hjälper varandra så bra!
 


Mandy är nyss hemkommen från en mysig dag/kväll tillsammans med arbetskamraterna. Vi ville passa på att umgås lite extra innan alla semestrar kör igång. Vi har ägnat dagen åt lekar i olika slag, strutfotboll och lite grill. Så nu ska jag krypa upp i soffan och kika på The Following.

 
KRAM 

4 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

ännu en söt plantering! Här spelar vi in The Following, ska kolla på det senare.
Kram Helena

baraetthem sa...

Så fin plantering! Och det blir verkligen jättefint hemma hos din mamma, villa tretton;)
Såg också The Following nyss och kan det sluta mer spännande??!

Kramar till dej!

Lena - gott för själen sa...

Jättefin plantering. Gillar också att blanda in mörka växter. Och som du säger, det lyfter verkligen.

Kram Lena

Lena - gott för själen sa...

Jättefin plantering. Gillar också att blanda in mörka växter. Och som du säger, det lyfter verkligen.

Kram Lena