onsdag 5 juni 2013

Irri med datorstrul..




Tjoflöjt.
 
Nu ger jag upp! Har försökt i över en timma (okej, kanske liite överdrivet men typ) med att ladda upp lite bilder. Men icke sa nicke. Det funkade verkligen inte. Så irriterande. Antingen var det ingen internetuppkoppling eller så fanns inte bilderna i mapparna som jag lagt dem i. Så nu struntar jag i detta och gör ett nytt tappert försök imorgon.
 
 
I brist på bättre bjuder jag på min parasollfot. Den väntar bara på sin lilla kompis i form av ett parasoll. Ska ju inte behöva ta allt för lång tid.
 
 
Idag har jag varit och fyllt på lite fransar. Så jag känner mig så tjusig så ;) Och en annan dag (förhoppningsvis imorgon) kan jag visa er vad jag mer fick med hem från salongen/butiken/nätbutiken! Ja, det är faktiskt sant. Det är allt möjligt skoj på G där. Nätbutiken ska öppna inom kort, så jag kommer med mer info snart!
 
 
Kram på er.

1 kommentar:

anettan sa...

Det är inte kul när det strular. Du visar en fin parasoll fot tycker jag..... Ha en fin kväll. Kram Anette