torsdag 6 juni 2013

Horn från snart nyöppnad webbis




Hello i solskenet.
 
Vilket härligt väder vi har. Det enda som fattas min dag är ett dopp i det blå. Men dagen är ju inte slut ännu, så vem vet, kanske hinner med det också.
 
 
Här kommer bilderna som jag "bråkade" med igår. Ibland strular det bara och man förstår inte riktigt varför. Men nu funkade det, hurra för det! Det coola hornet kommer från Picked Out, en webbis som ska öppna inom kort. Sandra och Miriam heter tjejerna bakom butiken och redan nu kan man kika på mycket snyggt som ska säljas i nätbutiken. De har nämligen ställt upp massor på salongen där de arbetar, Salong Wauge i Västerås. Jag återkommer med en liten uppdatering är webbisen är igång på riktigt. Men för er som bor i närheten kan man ju besöka salongen redan nu om man är sugen på det. Jag lovar, det är helt klart värt ett besök!
 
 


{ Hornet kommer från just Picked Out }


 
Hur har ni firat Sveriges födelsedag (som jag envisas att kalla det!) ?
 
Kram Amanda

6 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Coolt horn! Kul med nya butiker. Här har vi mest "dött" efter studentfirande. De sista åkte vid ett idag. Puh! Jag har varvat städning med solning och badning. Skön dag.

Kram Lena

Linda sa...

Fint horn!

Här har vi haft fullt upp med att fira svärfar och Pia idag så vi kan väl baka in vårt land i det firandet också. :)

Kram Linda

svart vitt och rött sa...

Horn är riktigt snyggt! Kul med ny webbutik! Ha det gott!

Sofi sa...

Hej Amanda!

Snyggt horn:) Ska spana in den där webbutiken sen.
Idag skulle vi haft vänner på besök men de blev sjuka det får bli en annan dag:)
Nyfrisserad har blivit idag i alla fall:)

Hoppas att du har en mysig kväll!

Kram på dig

anettan sa...

Spännande med ny butik. Firat och firat...det har varit en solig ledig dag...hur skön som helst. Kram Anette

Bakom dörr nr. 11 sa...

Så fint du har det och snyggt horn.
Kul med en ny butik.
Ha en fin kväll.
Kram Pia