fredag 7 juni 2013

Träd ska´re va..



.. men de behöver inte vara så stora!
 
 
 
Hej på er.
 
Hur står det till med er denna fina fredag? Jag mår finfint (tackar som frågar, hihi). Har nyss varit och ätit lite middag med mamma och pappa på stan. Gott var det. Tog en riktig BBQ burgare så nu står magen i Veckholm (som vi brukar säga i Enköping). Men det var det värt.
 
 
Mitt fredagsnöje består av lite blomvård. Som ni kanske sett på IG har jag köpt två fikonträd. Wihoo säger jag bara. Den söta torgkillen var så gullig så jag slog till på två med en gång. Så det blir ett inne och ett ute! Schnyggt punkt nu.






Det lilla olivträdet fick därmed flytta ner till bordet. Tycker att det kan vara ganska snyggt med träd på bord trots att det enligt "böckerna" kanske är lite väl högt och skymmande. Men va tusan.. när de inte är så stora tycker jag att det funkar.



{ Olivträd på sniskan }

 
 
Här står träd nummer två och väntar på att bli omhändertaget. Ska bli, ska bli. Jag har en liten idé för dig också ska du se ;)
 
 
Ha en fin fredagskväll.
Kram Amanda

Ps. Vilket fantastiskt ljus vi har ikväll. Det kan väl ingen tro att bilderna är tagna 21:45 liksom? Kul.

1 kommentar:

Lena - gott för själen sa...

Hahah, "...magen står i Veckholm". Det uttrycket hade jag aldrig hört förut faktiskt. Inte maken heller, som ju är infödd Enköpingsbo. Men jag förstår ju definitivt vad du menar. Nu har vi ett nytt uttryck att använda ;-)

Kram Lena