tisdag 29 september 2015

Mitt place

 
{ Mitt Place i soffan - el divano med massa kuddar - amningskudden är grym redan nu som stöd när man ska vila. Den är så där tokstoppad och stöttar upp mot magen på ett bra sätt. Övrig kuddar tillhör egentligen sovrummet men får fylla lite funktion i vardagsrummet också medans de andra kuddarna är under uppbyggnad }
 
 
 
Yes.
 
Här finner ni mig stora delar av dagen. Så värst snyggt är det inte. Just nu mest en massa ihopplock av kuddar, filtar och plädar - men ack så najsigt. Varje gång jag slår mig ner i divanen blir jag lika förundrad över hur divanen kunde gå ur tiden i så många år? Var var den när jag växte upp liksom. Det är ju en grym möbel. Najsigaste ever - all time high.



 
Visst är det fantastiskt va många praktiska saker som finns att tillgå för att underlätta i vardagen med en liten? Det är amningskuddar, babynest, napphållare med mera, ja, you name it. Det är ju såklart inte livsavgörande och ett måste att ha allt men så bra om man kan hitta någon pryl som verkligen underlättar för en i vardagen, då är det ju verkligen värt det. Så jag är öppen för förslag och försöker testa det som verkligen känns som en hit. Ha ni någon pryl eller hjälpmedel som ni inte skulle klara er utan?
 
Nu ska jag vila lite sen blir det ett besök till barnmorskan.
 
 
KRAM

Inga kommentarer: