söndag 24 maj 2015

Hårband vare här


{ Hårband rosor - Vero Moda }


 
H Å R B A N D
Piffar till outfiten och ger den lite romantik. Rosorna har sån ljuvlig korallfärg som bara skriker sommar. Varför köpte jag inte ett band till mig också? Hoppas syster går med på att samsas lite.




 
 

 
{ Hårband guld - Glitter
 
Guldbandet - lite tuffare men ändå med blommor så romantik är det även här.

 

 
{ Hårband vita blommor - Glitter
 
Perfekt till småtjejer. Ett mjukt band som man själv reglerar och spänner ihop med hjälp av ett hårspänne. Smart och perfekt till både mor och dotter.

 
 
Mycket Mandy blev det. Men jag har ju ingen annan att fota. Tveksam till att P skulle ställa upp som hårbandsmodell. Blir kanske inte riktigt samma effekt då heller. Så det blidde så här.
 
 
Ha en fortsatt fin söndag.
KRAM


5 kommentarer:

Hem & Trevligheter sa...

Vad fin du är! Jag är tveksam till att jag skulle passa lika bra i hårband men det i mitten skulle jag gärna ha nu när vi snart åker utomlands.

Kram Linda

Home2tiny sa...

Så himla fin är du i alla hårbanden och jag tror minsann jag får köpa ett gäng till sommarens festligheter. Kramisar Tina

Unknown sa...

Jättefin! Nu vet jag vad jag skall köpa till min dotter Ida som önskar sig ett , kan tänka mig ett själv också. Kram Pernilla

Finaste mattan sa...

Fint på dig! : )

Sallys hus sa...

Men hej lilla sötis!
Jag har ju helt missat att du börjat blogga igen..måste lägga till dig så jag inte glömmer..;)
Supersnygg i hårbandet och STORT GRATTIS TILL BEBIS..;)
Såååå skoj!
Kram Katarina