söndag 13 oktober 2013

Full rulle och jul i butikerna

 
{ Bilder från House Doctor }
 
 
 
Hej,
 
Söndagskväll - mysigt värre. Är nyss hemkommen från söndagsmiddag hos familjen. Mami bjöd på en mumsig gratäng med chipstäcke. Det var riktigt gott med det krispiga tillbehöret. Fick lite flashbacks från högstadietiden då vi på hemkunskapen gjorde något liknande. Gott var det hur som helst.
 
Ni har väl inte missat att det har börjat rulla in julsaker i butikerna nu. Åtminstone hos de lite större kedjorna. Det är sååå mysigt om jag får säga det själv. Inte alls förtidigt. Nope, nope. Inspon vill man ju suga in redan nu, sen kanske man väntar liiite med att pynta fönstren med stjärnor. Hihi. Okej det kan jag hålla med om ;)
 
 
 
 
Jag har funderat lite på julpynt. Hur ska Mandys jul 2013 bli liksom? Färger, former, material, växter - det är en del att klura på. Vilket är ert bästa pynt?
 
 
Och en liten update angående flytt:
Håller på för fullt och packar, kör kartonger och grejar. Vanligt flyttgöra helt enkelt. Som det ser ut nu kommer jag att sova i nya placet på tisdag. Hoppas allt går som det ska - för det gör det väl alltid? ;) Mitt lilla världsliga bekymmer just nu är alltså operation tapet!! V.I.P på den - Very Important Project. Ska bestämma både till rummet som ska bli min lilla salong, eller rättare sagt fransrum men även en fondvägg till sovrummet. Så, den som sitter och klämmer på snygga tapeter får gärna dela med sig av goa tips. De mottages tacksamt.
 
Nu är det dags att krypa upp i soffan. Må så gott.
KRAM


Inga kommentarer: