måndag 9 september 2013

Nytt namn på g



 
Måååndag. Jepps. Hej på er.
 
Håller på att jobba på ett nytt, bra och fräsigt namn till bloggen. Är lite trött på att få taskiga kommentarer så då kör jag på en nystart istället. Jag vet att man får räkna med det (taskiga kommentarer) men jag har funderat och bestämt mig för att börja om. Men mitt i allt funderande kom jag på att ni kanske sitter och håller på super-duper-mega-braiga tips till lilla mig. Vem vet?! Om nu så skulle vara fallet så tveka inte att slänga iväg en liten kommentar, ett mejl eller en flaskpost - ja, alla sätt är bra.
 
Jopps. Men nu är en ny vecka här hörrni. Kul. Det står inte på förrän det är fredag igen. Men innan dess kommer denna vecka att bestå av mycket födelsedagsfirande, superskoj. Jag är ju så barnsligt glad när jag själv fyller år så då vill man ju verkligen göra det bästa för sina vänner också när det är deras tur. Och ni som följer mig på Insta har ju fått en liten vink om vad jag har köpt på någe till min vapendragare. Hihi. Insta är tryggt men här kikar hon ju in - eller hur HK? - så jag får hålla tungan rätt i munnen.
 
 
Nog babblat om presenter. Vill önska er alla en finfin start på veckan.
Kram Amanda
 


3 kommentarer:

Johannas nya blogg sa...

Hej

Jag har följt din mammas blogg och nu din ett tag och börjar väl med att tacka dig för alla inspiration du via dina bilder delar med dig av.
Allvarligt, kan du få taskiga kommentarer? Du verkar ju rakt igenom vara en sådan gullig tjej.
Namnbyte, jag kan tyvärr inte ge dig några goda förslag. Hade själv problem med att komma på något att kalla min blogg för :) Har under flera års tid använt Kollijox som användarnamn men upptäckte när jag skulle registrera mig på Instagram och blogger att det redan fanns en väl etablerad kvinna som hade det namnet och Kollijox75 nä, det kändes inte riktigt "mig".
Hoppas du snart kommer på någonting bra.

/Johanna

Eva sa...

Mandy och så portnr för att höra hop med villa 13 även i blogg världen . Taskiga kommentarer får man slå av sig... Säger mest on den som skriver tycker jag. Keep up the good work !

House and Garden by Bia sa...

Hejsan!!
Det är svårt med namn på bloggar tycker jag....tråkigt att få "taskiga" kommentarer...förstår inte meningen med det?.....jag ser också på Körslaget visst är det bra;))
Kram kram
Bia