onsdag 31 juli 2013

Det kryllar av vackra saker




God morgon.
 
 
Oh My, va mycket vackra saker det finns. Det tar ju liksom aldrig slut. Jag blir helt lyrisk när jag får sitta vid datorn och kika runt på diverse hemsidor. Får sååå mycket inspo. Jag äger för tillfället ingenting av det jag visar men det är lite den här känslan jag menar att jag vill skapa när jag pratar om att jag vill ha det stilrent men ändå exklusivt. Bort med allt småkrafs och fram med snygga och rejäla saker istället. Så konklusionen av dagen blev att det definitivt är dags för en bloppis igen. Villa Tretton och jag kommer att köra ihop på VT-bloggen. Men först en rejäl rensning.
 

 
{ Detta inlägg är från Artelleriet }



Ni känner säkert igen det mesta och det må vara så att några av sakerna finns i andra svenska hem men va skuttsingen. Det är ju lika snyggt för det. Och det roliga med det hela är att jag nu har lärt mig att göra kollage av bilderna. Så kul tycker jag! Jag försöker lära mig mer och mer inom det här och det tar verkligen sin lilla tid. Speciellt när ens mellannamn är fröken oteknisk. Men gårdagskvällen ägnades åt just kollage så nu är jag en riktig hejare på det. Är det någonting som ni vill att jag ska blogga om och berätta mer kring eller nöjer ni er med ren inspo? ♥.
 
 
Ha en fin onsdag allesammans.
Kram Amanda

1 kommentar:

Lena - gott för själen sa...

Jag känner att mitt hem behöver en sån porslinsananas. För en sån har jag ju inte. Och de där Tom Dixonlyktorna är galet snygga tycker jag. Och marmor-brickan. Och...

Ja du fröken oteknisk. Du lyckades bra i alla fall. Tack för inspo.

Kram Lena