lördag 11 maj 2013

Hjorttavlans inköpsställe


{ Hjorttavla från Society6 }


Ett litet svar:

Eftersom jag fick ganska många frågor angående hjorttavlan tyckte jag att det kändes befogat med ett litet inlägg så att alla får möjlighet att se mitt svar. Hittade tyvärr ingen bättre bild än denna som jag hade i inlägget för några dagar sedan, men ni som undrade ser nog vilken tavla jag pratar om. Tavla kommer från Society6, en nätbutik med massa olika snygga art prints, mobilfodral mm. Klicka här för att komma dit.
 
 
Hoppas att det finns kvar så att ni som undrade kan få er en liten hjort!
 
 
Kram Amanda


Ps. Kände just att jag fick en snilleblixt! Visst vore det smidigt om man skulle ha kunnat taggat de som frågar om en grej precis som man gör på Instagram. Jag tycker det vore helt förträffligt, speciellt för de som inte har blogg som man inte kan "svara" till om de inte skriver sin mail. Det måste ju bli nästa utvecklingsområde, inom bloggvärlden, inte sant?! ;)

12 kommentarer:

Tess sa...

De finns kvar! Jag letade som en galning på nätet igår tills jag hittade den! Nu är den beställd! Tack för en superfin blogg!

svart vitt och rött sa...

Vilken kanonfin blogg! Jag lägger mig som följare direkt :-) Tack för titten och kommentaren inne på min blogg! Kul, då hittade jag ju en för mig ny inspirerande blogg! På återseende!

House and Garden by Bia sa...

Tack för titten Amanda!!!
Mysig blogg du har;)
När jag såg lite bilder du visar, så ser jag din mamma(tror jag iaf)på en bild...vist har hon bloggen "villa tretton"??Roligt att ni två har var sin blogg...;)
Kram bia

anettan sa...

Aaa måste in och titta. Ha en fin kväll. Kram Anette

Anonym sa...

Tack, men hittar bara dom små 28*38 och din ser ju ser större ut.. Finns mycket fint där...

Rose Garden Malevik sa...

Hej Amanda
den tavlan var ju supercool :)
å missa nu inte...

BLOGGPARTYT

fortsätter.
massor med fina bloggar.
VÄLKOMMEN
Håkan

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =)
Älskar tavlan, superfin ju.
Hoppas du får en mysig söndag, kramen

A House With A View sa...

Huuuuuur snygg som helst, gah... jättefin! Och vilket fint foto! Älskar den fina lyktan också - den står högt upp på min önskelista :)

Önskar dig en finfin söndag!

Kraaaaam aka

FruNeroLindström sa...

Snygg.
Haha, ja Facebook och instagram är smidigt på så vis att man bara kan tagga de man vill informera.
Det var vitsippor, så du hade så rätt så.
Ha en fortsatt härlig söndag. Kram Malin

Sofia sa...

Society6 är verkligen en guldgruva! Har spanat in flera motiv jag skulle kunna tänka mig till väggarna.

Ha en fin kväll! Kram

Frederica sa...

Den är såå fin! :)

Haha, du får allt kontakta blogger om din idé. Den vore guld ;)

Sv. Ja asken/burken är från butiken House of Helene i Tillberga. Men själva märket är Bloomingville.

Ha en skön söndagskväll fina du!
Kramar

Sofi sa...

Hej söta du!

Har ju glömt att säga stort grattis till att du blev veckans blogg! Det är du väl värd!
Den där tavlan är grymt fin!:)

Kram på dig