lördag 25 maj 2013

Härlig helgbukett, ett riktigt lyft


{ Helgbukett från fina mamma }


Hello ♥
 

Är allt bra med er denna soliga lördag? Jag har lagom mycket energi såhär dagen efter mitt lilla partaj med vännerna. Vi hade en jättemysig och varm kväll. Sol, värme och kärlek. Ja ni vet, precis sådär mysigt som man hoppats och önskat.


Blommor gör ju såå mycket för en hemtrevlig känsla. Och tänk vilken lycka när man får en finfin bukett som passar super i min klotvas, som det bara är att ställa in och som sedan lyfter hela rummet. Härligt härligt. Fick även många andra fina buketter och blommor från mina goa vänner. Det blir morgondagens projekt att placera ut alla dem, för nu ska jag bege mig till Uppis på dansuppvisning. Och nej, det är inte jag som ska shaka (tur är nog det) det känns nog ansträngande att sitta i publiken och heja på en dag som denna ;). Skämtosido.

Och va kul att så många vill testa sommardrinken! Hoppas ni ska gilla den, det gjorde i alla fall mina vänner, hihi.
 
Må så gott.
Kram Amanda

2 kommentarer:

anettan sa...

Vilken fin bukett. Ja det lyfter verkligen upp med lite blommor och färg framförallt. Ha en fin lördag. Kram Anette

Linda sa...

Jättefina blommor i superfin vas.

Ha det så kul ikväll när du ska titta på de som dansar. :)

Kram Linda