lördag 27 april 2013

Att kunna äta ute igen



Visst är det mysigt att kunna äta ute igen? Man får ju riktiga sommarkänslor. Som jag har längtat. Jag börjar bli gammal, det är bara att konstatera. Jag snackar väder, njuter av att kunna ha en egen uteplats (även om denna bild är hemifrån föräldrarna, Villa Tretton) känner grillsug och är allmänt nöjd med tillvaron. Men jag bjuder på det, jajamensan.

Må så gott och var rädda om varandra.
 
Kram Amanda
 
 
Ps. Denna mumsiga sommarsallad har mamsen kört ihop. Tycker det är lite ont om matbilder här så jag slängde in denna för att balansera upp lite. Hihi.

3 kommentarer:

Linda sa...

Visst är det härligt!! Vi har inte ätit ute ikväll men grillat en god köttbit för första gången i år med massor av gott till. Underbart!

Kram Linda

Life´s Silverlining and I sa...

Ja idag har jag både ätit och fikat ute. så härligt! Kram Nilla

Bakom dörr nr. 11 sa...

Mums, det där såg riktigt smarrigt ut. Ja visst är det skönt att kunna sitta ute och äta, bästa !!

Ha det gott.
Kram Pia