lördag 18 februari 2012

Mellomys


Gokväll! Har ni kikat på Mello och hejat fram er favorit? Det har minsann vi gjort samt mumsat på fruktsallad med kesella och kanel. Gott i gott!

Dalkullan Lovisa hade en så himla söt liten tavla hemma hos sig. Och när jag fick reda på var det kom ifrån blev den ännu mera tjusig..


..den är nämligen tillverkad och köpt på en daglig verksamhet någonstans i dalarna och jag tyckte det var så fint! Ska kolla upp om det är något som finns att köpa fortfarande.. jag skulle nämligen gärna kunna tänka mig att sponsra dem med en liten slant :)


Nämen.. vilka har vi här då?! Ännu en snygg tavla i Lovisas bokhylla som jag bara var tvungen att fånga på bild. Här har ni Uppsalagirlsen i Villa Trettons vardagsrum! Mandy är i topp såklart ;) hihi.

Nu börjar klockan bli mycket och jag lite trött. Så nu tar jag tillfället i akt att säga något som jag länge har velat säga likt Carina Berg & Kristian Luuk som för en herrans massa år sedan hade ett program med samma titel:

GODNATT SVERIGE!
(Jaa.. så fjönig är jag ;)

Sov gott!
Kram Amanda

2 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Gonatt & sovgott hjärtat<3
Pusspuss

by Jody sa...

Fruktsallad med kesella verkar vara populärt, MÅSTE prova! Ikväll!