lördag 21 januari 2012

Att göra lite kalasfint


Goddag på er allesammans! Brr brrr.. idag är det riktigt kyligt ute, massa massa minusgrader. Men det går ingen nöd på mig. Absolut inte. Utan jag håller mig varm i kläderna för här är vi i full gång med vår lilla surprice ;) För idag är det ingen vanlig dag, idag är pappas födelsedag, HURRAA HURRAAA!!

Vad ska ni ha för er för skojsigt idag?!


 


Idag bjuder jag på lite bilder från kök, matdel & hall..

Mammsen och jag har försökt göra lite kalasfint. Rosor (ja vita förståss ;) ska man väl ha på sin alldeles egna dag, hihi.


Hoppas ni får en härlig Lördag!
Kram Amanda

6 kommentarer:

Miruschka sa...

Grattis till pappa, hoppas ni i familjen får en UNDERBAR lördag:)
Kram♥

Vardag och flärd sa...

Det är så roligt att fixa och göra fint för överraskning! Pappa blir säkert jätteglad för ert påhitt! Grattis till honom!
Kram Eva

Ekenäsliv sa...

Hoppas ni får en riktigt fin kalaslördag!
Här hemma har dottern haft barnkalas idag =)
Må fint!
Kram Anna

ååååååååå sa...

Hej!

Gud så fint du har hemma! :)
Jättemysig blogg.

Lägger till dig i min blogglista jag. ;)

Ha en bra kväll!

Kram Verra

Vardaxlyx sa...

Jag vill önska dig en kanon fin söndag!
Kramkram

FruKotten sa...

Fint du har det hemma!