fredag 30 december 2011

Sista fredagen år 2011


Hej på er alla godingar! Mår ni bra såhär nästsista dagen på året? Jag vaknade förvånansvärt tidigt idag så jag känner mig pigg och taggad inför morgondagen. Nyårsafton brukar ofta ha så stora förväntningar på sig att det nästan kan kännas lite "floppigt" sådär efter tolv så man upptäcker att man inte känner någon större skillnad än innan tolvslaget. Iallafall var det så när man var mindre... hihi. Men nu har jag blivit vuxen och förstår bättre - det blir ju vad man gör det till! Så nu går jag endast in med inställningen att det ska bli en trevlig kväll med mina vänner.. och det kommer det ju garanterat bli, så det blir nog bra :)


Nu ska jag iväg och noppa och färga brynen. Jag är lite småmesig har inte lärt mig att göra det där själv på ett bra sätt... jag har liksom svårt att plåga mig själv, det går verkligen inte! Så det är tur att det finns andra som livnär sig på sånt och som är duktiga :) Hihi.

Ha en bra dag!
Kram Amanda

10 kommentarer:

Miruschka sa...

Min frisör sköter också den delen, betalar hellre än gör det själv;)
Hoppas din fredag blir som du vill ha den!
Kram♥

Frida - fridasbetraktelser sa...

Söt. Jag har nog svårare att låta någon annan plåga mig :-) Fina bilder, som alltid.

hemma hos lilla mej sa...

Min frissa sköter den biten för min del .Underbara bilder som alltid.Önskar dej en mysig fredag söta du .Kramar Rita ♥

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åh så snygga vi blev sen då gumman <3
Puss

Unknown sa...

Lättare att låta någon annan plåga sig ;)
Önskar dig ett riktigt gott nytt år!
Kram Maria

Rose Garden Malevik sa...

Hej Amanda
ja usch,,,,,,det där låter lite ajigt :)
å missa nu inte,.,,,,

H
A
P
P
Y

N
E
W

Y
E
A
R

P
A
R
T
Y

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR
önskar Håkan

Mia sa...

Så fina bilder!
Hoppas du haft en fin dag och ett gott nytt år till dig!
Kram Mia

dagdrömmar i vitt sa...

Hihihi ja det där med bryn,, jag noppar bryn på jobbet, och vet du vad!!?? alla kunder är så olika, inte ont, jätteont. Men jag har ett knep. Blöt lite bomull med kallt vatten. Dra den över huden du precis noppat. Men det är nog lättast på någon annan än sig själv. Du får tipsa din salong;)
Och så nyser endel efter en stunds plockande eller så rinner ögonen,,, eller näsan, hihi. Ja alla är vi unika!!
Önskar dig ett gott nytt år<3
Kramkram<3nettan

Maria - Villa Krutbruket sa...

Önskar dig detsamma!

Ett helt nytt (blogg)år framför oss :)

Kram Maria

Miruschka sa...

Gott Slut och Gott Nytt År, vi "syns" igen 2012!
Kram♥