söndag 30 oktober 2011

Istället för ett litet PS...


Fina mamma in action ;)
Det är ju kul att fånga både fina personer & fina saker på samma gång, men det är ju inte alltid man har en "modell" med sig.. så det gäller att passa på när tillfälle ges. Eller hur ni?!

Äsch.. varför skriva "PS" när man kan göra ett nytt inlägg? Hihi. Eftersom jag enligt min mening har varit lite lat på den här fronten klatchade jag till det lite med ett nytt. Glömde nämligen berätta för er vilket himla fynd jag gjorde rörande ljuslyktor i fattigmanssilver idag.. jaa det var ytterligare ett av alla äventyr vi var ute på idag. Jag ska visa er när jag kommer på plats hemma i mitt lilla bo.

Kram Amanda

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det ser ut, är det en ute plats? Spännande att se vad du har köpt.

Kram Birgitta

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen vilken fin modell du hittat:)
kramkram <3 nettan

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hmm..snygg bild..;)

Tack för en mysig dag till skogs hjärtat<3

Puss

Stina sa...

Fin bild.:-) Kram Stina

Fru Elin sa...

Det ska bli kul att se ditt fynd!
Ha en skön söndagkväll!
Kram Elin

Livet på Vestergård sa...

Det ser riktigt mysigt ut! Visst ska man passa på att fota när man har en fin modell :)
Ha en fin start på veckan! Kram Kicki