lördag 24 september 2011

Tiden bara går... så kom igen!


Här kan ni skymta min fina mor. Bilden får symbolisera att det är Nu det gäller :)

Jag är en fegis x 100 ! Det är inte speciellt charmigt. Nu ska jag försöka råda bot på det. Jag behöver bli lite tuffare när det gäller att lita på mig själv och sånt där, ni vet, som man ska. Det har aldrig riktigt varit min grej men genom att skriva och greja samtidigt som andra kan läsa.. höhö läskigt, borde ju vara bra terapi. Vi gör ett glatt försök åtminstone.

Kram Amanda

2 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hej hjärtat <3
Va fint du har här på bloggen:)
Klart du ska börja blogga du också, kan jag så kan du..;) Du tar dessuton såå vackra bilder!

Puss Mamma

HOUSE of MANDY sa...

Hihi, tack söta mamma <3 Det är så roligt så det vill jag. Jag ska försöka iaf

PUSS