måndag 26 september 2011

HAPPY MONDAY


Handdukar från GreenGate & Pluto.

Hej på er. Nu är jag flitig med inlägg, inte sant? Bra jobbat Mandy. Det är ju bara såå roligt. Just idag känner jag att jag har massa tid också för jag är precis mellan två kurser. Det är en härlig känsla. Så en dag som denna njuter jag av att vika ihop lite nytvättade handdukar. Man ska vara glad för det lilla - CHECK!

Imorgon har jag frissatid, spännande. Jag har väntat på den jätteläääänge. Vi får se om jag vågar dra till med något drastiskt. Jag bokade en färgning med lite slingor så vi får se om jag pallar trycket eller bangar ur. Hihi.

Kram Amanda

2 kommentarer:

HannasHörna sa...

Precis. Glad o tacksam över det enkla...det funkade att skriva till mig...tack!

LOTTAS HOME sa...

Hej!
Roligt att du också startat en blogg. Har sett lite av dig tidigare hos din mamma som jag sedan länge besöker.
Kommer absolut tillbaka till dig.
Hoppas du får en bra tisdag!
Kram Lotta