lördag 23 maj 2015

Min pingstafton

 
 
{ Kappa - Lindex }
 
 
 
Hej.
 
Då var helgen här igen. Härligt att tiden går fort tycker jag. Tihi. Undra varför (?). Hur som helst, denna pingstafton var jag upp på stan en sväng och åt lunch med min familj. Det var lite småblåsigt så det blev ingen uteservering men nu så här lite senare har ju solen verkligen kikat fram. Så ut och njuta en liten sväng måste man ju bara göra. Det finns hopp om en fin sommar.
 
Kikade såklart även in på Lovely Lindex när jag ändå var i krokarna. De är såå himla underbar personal på vårt Lindex i stan. Man bli så omhändertagen och får alltid tips om de senaste gobitarna i butiken. Man kan inte annat än att älska det!
 
 

{ Väska och kappa från Lovely Lindex. Kappan är så där tunn och sommrigt härlig. Lika perfekt på kyliga sommarkvällar och till hösten. Jag vet att jag börjar bli lite tjatig men man behöver verkligen ingen annan butik. Finns verkligen allt på Lindex. Allt för alla åldrar och olika stilar }

 
 
Och just ja. I onsdags var jag ju bjuden på bio av favvobutiken. Det var en förvisning av filmen SPY som borde ha premiär här i dagarna. Bjöd med min vännen Elenor så vi blev ett härligt tjejgäng som satt på första rad och mumsade godis och skrattade om vartannat. Filmen var verkligen grymt bra. Det var en komedi, men bara några minuter in i filmen förstod man inte riktigt när det roliga skulle komma. För så bra var den. Det var ingen klassisk komedi men dumma "halka på bananskal skämt" utan det var riktigt spännande och mitt i det kom det roliga inslag som fick en att få riktigt ont i magen för att man skrattade så mycket. Så den kan jag varmt rekommendera! SPY mina vänner.
 
 
Nu är det som sagt hög tid att gå ut i solen en sväng innan det är dags att göra kväll och ladda för ESC. Heja Mums-Mums, you rock! För det tycker jag minsann. Hoppas att du tar hem hela tjottaballongen. Personligen tror jag att Australien kan bli farliga. Låten är ju så softisch-skön. Ni har väl hört den på radion? Har spelats massor. Men Heroes har ju mycket mer power och faktum är att jag tycker att det är lite roligare med sådana låtar. Ni vet så att man inte kan sitta still och man bara måste nynna med shakea. Åtminstone när vi pratar vinnare av ESC. Så hoppas, hoppas!
 
KRAM

Inga kommentarer: