onsdag 6 maj 2015

Lööv, lööv lööööv


{ Fina Hanna och Andreas på deras Stora Dag }
Lyckan är totaaaaal ♥.


Fullkomligt älskar bröllopsbilder. Så mycket kärlek samlat på en liten bild. Solen och det härliga vårvädret som vi bjudits på idag fick mig att längta ännu mera till sommaren. Kunde inte låta bli att kika in i gamla sommaralbum och självklart gled jag in på bröllopsalbumen. Hanna och Andreas, på dagens bilder, är ett av två brudpar som jag fick äran att fotografera förra sommaren. Tänk! Snart har ni varit gifta i ett helt år. Tiden går så fort.
 
Bjuder på ett litet axplock av bilder...
 


 
 { Hanna och syster Lisa }
 
 
Det blir inget bröllop för oss i år. Fick räcka med tre stycken förra året för min del. Men vem vet, kanske trillar det in någon liten inbjudan snart igen. Man kan ju alltid hoppas! Vi har ju så många kära, ogifta vänner menar jag ;)
 
Nu ska jag och P kika på lite hockey här. Man vill ju heja fram Sverige så gott det går. Heja, heja.
KRAAM


Inga kommentarer: