torsdag 7 maj 2015

Lite uterum


{ Lite gamla bilder en dag som idag. Bara för att det är hög tid att börja njuta av uterum och trädgård }
 
 


Hej.
 
Kommer ni ihåg? Uterummet i min lilla etta som jag bodde i alldeles själv för några år sedan. Nu när vi flyttat till hus och fått massor av space både ute och inne kan jag ångra lite att jag är så impulsiv och gjorde mig av med utemöblerna. Det är ju fortfarande så trevligt med en liten loungedel. Och den här vit/gråa är ju bara så rätt.


 


 
Nej nu ska jag ta tag i lite plock här hemma. Det finns alltid någonting att göra. Det är tur det! För hur kul vore det att gå runt sysslolös hela dagarna?
 
Må så gott.
KRAM


1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Hej Amanda!
Så kul att du har börjat blogga igen :)
Hmm, det där känner jag med igen, jag är väääldigt snabb på att göra mig av med saker;-)
Tur det finns nytt att köpa då;-)
Ha en fin helg nu!
Kram Anna