tisdag 19 november 2013

Skrivkramp Och Pesto




 
Yepp. Det är just en schnygg kombo (Skrivkramp Och Pesto!).
 
 
Därav tar jag en liten konstpaus. Det är ju passande nog också halvlek i fotbollsmatchen som heela Sverige kikar på. Ja, det är nästan så man tycker lite småsynd om Montazami med vänner och alla andra program som sänds samtidigt som matchen. Nog för att man kan kolla på playen - men heter man Amanda är man en tröttmössa när klockan har passerat 22 en vardagskväll. Men jag ska nog inte gräva ner mig mer i detta - jag tror Maria överlever, eller hur ni?!
 
Jo. Mat är ju sällsynt här inne på bloggen (No surprise!). Men jag gör ett litet och tappert försök att slå mig in på ett hörn i matbloggsbranschen. Eller man skulle rättare sagt kunna säga att jag gör ett litet gästspel. Vill nämligen slå ett slag för den godaste peston ever! I alla fall den godaste som jag har smakat, så hittills den godaste. Men det där kan ju ändra sig, det vet alla. Det går ju fort i hockey. ;)
 
Åter till peston. Jag har vid två (oberoende) tillfällen bjudit vänner på Mandys pastaspecial. Den innehåller självklart Tha Pesto ovan. Och vid båda gångerna stående ovationer. Det kan bara bero på en sak - Peston. Så min hemlighet bakom en utsökt pastapesto har ni här. Lätt som en plätt - gott som få.
 
 
Nu fotboll igen. Kom igen då Sverige!
KRAM

Inga kommentarer: