söndag 8 september 2013

Pjucks i hög och höstigt innehåll



 
Jag som var på gång att städa undan sommarpjucksen. Men med det här vädret känns det ju bara jätteknasigt gjort. Sommar i september - inte varje år man får uppleva det! Så, på grund av det ligger de nu här i en hög och samlar damm. Vilket dilemma gott folk. Men jag tror närmare bestämt att de får vara framme ett tag till trots att sommargarderåben är utbytt till höst. Japp - en omväxling brukar jag göra i takt med de olika årstiderna. Det har jag lärt mig av lilla mamma. Och faktum är att det är såå kul när man får fram lite nytt som man inte har sett och använt på ett tag, känns genast mycket roligare att kombinera olika outfits. Så det får bli dagens tips! Alla enkla tips för att förnya och förändra är ju skojiga, eller hur?
 
 
Nu är det dags att se den obligatoriska söndagsfilmen - blir väl Wallander i vanlig ordning. Scary men samtidigt så spännande att man inte kan låta bli. Men jag håller mig till svenskt - det känns åtminstone liite mindre läskigt än någon amerikans rackarbajsare.
 
Må så gott. See you tomorrow.
Kram Amanda

Inga kommentarer: