söndag 8 september 2013

Kalas för en 20-åring

 
{ Mandy på g }



Hej i söndagsmorgonen.
 
Här hemma rullar reprisen på Körslaget på högsta volym. Älskar programmet. Det är något visst med körsång. Man blir lycklig i hela kroppen bara av att se och höra så man kan nog inte förställa sig hur fantastiskt det skulle vara att vara med. Oj, oj. Det var i alla fall en grym idé av Af Ugglas. Tack för att du delade med dig av den lilla Caroline, säger jag.
 
 
Igår var det 20- års fest för självaste Gustaf som stod på agendan. Enköpings duktiga fotbollsmålvakt, det ni. Hans familj är extremt musikaliska så det var liveband som körde järnet heeeela kvällen. Vi önskade låtar och hade det trevligt. Den enda musikgenren som jag inte fick till trots återkommande önskningar var house, av typ SHM, Avicii mm. Men så här i efterhand kan man ju förstå att det kan bli lite knivigt men enbart bas och gitarr. Hihi. De är förlåtna.



 
{ Far och mor }
 
 
Vad har ni haft för er i helgen?
 
 
Vill önska er en fortsatt fin söndag.
Kram Amanda


3 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Grymma bilder! Fina ni är allihopa. Kul att ni haft en bra helg. Jag har mest pluggat, men snart blir det pooldopp och grillning med alla ungar.

Kram Lena

Gabriella sa...

Vilka härliga bilder! Duktig du är. Så fina ni är:)
Kram

maria at inredningsvis sa...

Härliga bilder och färger:) alltid lika kul att hälsa på dig och jag följer nu på bloglovin.

Om du vill se några Svenska drömhus kan du kolla in min blogg:)

Ha en fin dag

LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning