lördag 3 augusti 2013

Nya glas på på Karindagen ♥


 
 
Halli Hallå.
 
Igår var det Karindagen ♥. Yesbox, andra augusti närmare bestämt. Den dagen är lite småhelig för vår släkt eftersom alla tjejor är tilldelade det namnet. Lite mysig tradition.
 
Jag hade köpt en liten symbolisk gåva till mina "karin-tjejer" i familjer från Tiger (TGR). Tänk vilken förvåning när jag fick se att butiken fanns närmare än vad jag trodde, i Västerås gott folk. Himlarns va glad jag blev. Det är ju en riktigt mysig prylbutik som man kan strosa runt i ett bra tag. De har allt möjligt och söker men efter "något litet men roligt" - ni vet som man kan göra ibland när man vill komplettera en present eller liknande - ja, då är TGR perfekt butik! För de har mycket fina och praktiska småsaker. Lite Lagerhaus-feeling. Kul tycker jag!
 

 
{ Glas Åhléns }
 
Dessa snyggingar har jag spanat in ett bra tag. Och igår fick de äntligen bli mina. Jag fick de i Karin-present och gladare än gladast det är jag det.
 


 
Ha en fortsatt fin lördag.
Kram Amanda

3 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Grattis i efterskott då! Kul med de där släktnamnen.

Vackra glas du fått. Jag är lite sugen på nåt liknande.

Kram Lena

Vikeskärs hem och ting sa...

Grattis i efterskott, jättefina glas :)
Ha det fint, Annika

ELLINOR sa...

Grattis på namnsdagen, kul att ni är flera som delar namnet!
Vilken härlig balkong/uteplats du ser ut att ha!

Kram Ellinor