måndag 5 augusti 2013

Har haft lite födelsedag




Hej i sommarkvällen.
 
Hoppas allt är kalas. Nu är det redan en ny vecka. Tiden går fort när man har roligt. Och om jag har haft en fin och rolig helg, ja det kan ni skriva upp. Att jag fyllde år var ju ingen överraskning för mig (hihi) men att min familj och mina vänner skulle överraska mig med en stor och fin fest, ja, det hade jag inte riktigt trott. Så, chockad till tusen, det var jag det.
 
Jag har så fina människor omkring mig ♥. 



{ Lampa Day Home }

Ja, denna snygging fick jag av min familj. Tok-tok-snygg om ni frågar mig. Gott folk, denna lampa kan piffa upp vilket rum som helst. Har man denna så behövs det inte så mycket mer - så känns det i alla fall.



{ Men lite småpiff i fönstret behöver man ju ändå ha, hihi }
 
 
Fler finfina presenter kommer inom kort.
Må så gott.
Kram Amanda

7 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Både festen & lampan är du värd gumman <3

Passar jättebra hos dig!
Puss Mamma

A House With A View sa...

Stooort grattis på din födelsedag Amanda - hipp hipp huuuurraaaa!!! Och wow - en present to die for, suck... skulle du nååååågonsin tröttna så skicka lampan pronto till mig :) Lycklig du, vad fint det blev :)

Kraaaaaam aka

Pia H sa...

Grattis!!! på din Födelsedag Amanda! så fin lampa du har fått passar så fint i ditt hem du har det så snyggt!!!
vilken fin överraskningsfest du fick:)
Kram Pia H

Life´s Silverlining and I sa...

Så fin lampa och vilken trevlig fest ni verkar haft! Kram Nilla
Ps. Kul att du såg vem mailet var ifrån sen:)

Ekenäsliv sa...

Så himla kul att de ordnade överraskningsfest för dig!!
Såg ut att ha varit en toppenfest!
japp, lampan är tok-tok-snygg! =)
Kram Anna

Lena - gott för själen sa...

Gillar också lampan. Den passar så bra hos dig också! Du fick verkligen en överraskningskväll förstår jag.

Kram Lena

hemma hos lilla mej sa...

Kanonsnygg lampa och himla härlig fest ni hade .Underbart med härliga nära och kära omkring sej .Önskar dej en fin dag.Kramar Rita ♥