måndag 15 juli 2013

Svalt i hallen

 
 
 
Hej måndag.
 
Jag är inne på min sista arbetarvecka innan semester. Känns riktigt overkligt men ändå helt fantastiskt. Detta blir min allra första riktiga semester. Under studietiden arbetade man ju och slet när man var ledig för att kunna unna sig lite extra under studieterminerna. Men nu ni, nu är jag helt tokledig och nu kan jag bara lata mig och njuta. Så himla skönt ska det bli. Och framförallt LYXIGT!
 
 
Idag bjuder jag på lite bilder från hallen. Det är väldigt svalt och avskalat som det är nu, men jag gillar att ha det lite enkelt på sommaren. Mycket ljus och rena ytor, det är sommarkänsla inomhus det. Men nån liten tavlis ska självklart få komma upp men som tidigare nämnt behöver jag min "HandyMan" till det. Så vi får väl se när han kommer och plingar på dörren ;)
 
 

 
{ En liten tassel behöver väl alla ha i sitt hem? Så även jag, hehe }
 
 
Nu gott folk ska jag sätta igång lite smått med redigering från fotograferingen i fredags. Jag är såå spänd på att se hur bilderna blev och om kameran (eller ja egentligen jag, men det är lättare att skylla på kameran) levererade ;)

 
Är allt bra med er andra? Semestrar ni er, eller vad pysslar ni med om dagarna?
 
Må så gott.
Kram Amanda

3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Väldigt fräscht i din hall tycker jag!!
Här njuts det av semester minsann :-) En heldag på stranden har vi haft sen grillad fick till middag:)
Man står ut så att säga;-)
Ha de fint!
Kram Anna

Unknown sa...

Åh, lyktan! Lyktan!!!

;)

Home of Milla sa...

Hej Amanda!
Jag är också inne på min sista arbetsvecka. Jobbar faktiskt min sista dag imorgon innan semestern. Skall bli så skönt med lite ledighet. Vilken fin blogg och lägenhet du har!
Kram Milla