torsdag 4 juli 2013

Glittrigt från Moss Copenhagen

 
{ Lack från Moss Copenhagen }



HalliHallå.
 
Att piffa till torsdagen är inte helt fel. Jag laddar upp inför helgen med att smacka på med glitter i mängder. Känner mig lite nostalgisk. Just denna typ av glitterlack fick ju åka på när man skulle på grundskoledisco i femte klass ;) Men till skillnad från att lyssna på Barbie Girl med Aqua när man målar på så dundrar nu nya låten med Loreen ur högtalaren. Kan inte få nog av den låten - We Got The Power. Och det är ju ingen nyhet att jag tycker att hon är sjukt grym och bäst på att sjunga.

 
♥


{ Försökte sudda ut lite för att få lite feeling av hur det ser ut i rörelse, blev inte så bra men vad gör väl det? ;) }
 
 
Det är både guld och silver pluppar i lacket. Ger ett spännande intryck. Jag önskar att jag var lika modig att blanda guld och silver inredningsmässigt som man är när det gäller kläder och accessoarer. Än har jag lyckats sträcka mig till lite mer silvrigt i vardagsrummet och guldigt i kök och sovrum. Så jag skulle gärna vilja se lite snygga inspobilder där man blandat guld och silver på ett smakfullt sett. Har ni några braiga tips?
 
 
Nu är det dags för sommar med Ernst. Han kan han. Hörrni, en liten Ernst skulle man ha i skrivbordslådan. Må så gott.
 
 
Kram Amanda

1 kommentar:

Lena - gott för själen sa...

Mera glitter åt folket! Gillar också Loreen jättemycket, men har missat den låten.

Missade Ernst igår. Som tur är det ju lätt att sätta fart på honom en annan dag. Sen har jag ju en egen liten Ernst också. Även om han inte får plats i byrålådan;-)

Kram Lena