söndag 9 juni 2013

Romatiskt i vardagsrummet


{ Andra sommarbuketten. Den får en att längta till midsommar, eller hur? }


Hej igen.
 
Hur har söndagen varit? Jag har bara varit och det är så skönt ibland. Speciellt när man vet att både veckan och nästa helg är fullspäckad med roligheter. Då behöver man lite tid för att komma igen hemma.

♥

Lite romantisk touch i vardagsrummet:




Nu börjar det bli dags att få upp lite tavlor här va? Det tycker minsann jag. Och vi har fått uppgifter om att tavlorna som är på inramning är på väg. Skulle egentligen ha kommit i veckan, så nu kommer de nog vilken dag som helst. Wiie.





Imorgon är det en ny vecka igen. Vi håller tummarna för att den bjuder på lite sol och värme den med. Jag känner att jag kan vänja mig med detta ;) Inga problem!
 
Framöver ska jag bjuda på lite tjusigheter som jag fick med mig hem från storstan i lördags. Och tro det eller ej, men det är inte inredning, så jag ska göra ett försök att ordna lite inspirerande klädbilder. Gillar ju utmaningar vettni ;)
 
 
Ha en fin söndagskväll. Var rädda om varandra.
KRAM Amanda
 


8 kommentarer:

svart vitt och rött sa...

Sååå somrigt och fint!! En bukett kan ju göra vem som helst glad :-) Fina bilder! Ha det gott!

House and Garden by Bia sa...

Såå fina blommor ....jaa snart är det midsommar;))...nu går det undan minsann....
Kramisar bia

Lena - gott för själen sa...

Vad roligt med en massa skojsigheter på g!

Ha en fin start på veckan.

Kram Lena

Helenas enkla vardag sa...

Vilka fina bilder och din sommarbukett är så fin! Spännande att få se lite outfitbilder!
Kram helena

Gabriella sa...

Vilken ljuvlig bukett! Somrig och härlig. Sitter även och åh:ar mig över ditt fina hem! Åh=)
Kram

Ekenäsliv sa...

Så fint in ditt vardagsrum!
Här städas och rensas det för fullt, snart är jag klar;-)
Spännande att se vad du hittat för kläder, jag tycker att jag hittar ingenting jag… Men inredning kan jag hitta hur mycket som helt om det bara vore så;)
Ha de gott!
Kram Anna

Unknown sa...

Super fräscht med blommorna!! ... och din kuddsamling är magisk. Puss o kram till dig fina!

Nina

Frederica sa...

Du har det så fint!:)
Blommor gör så mycket!
Fick vita rosor idag av en vän, så överraskande kul!!

Ha en fin kväll!
Kramar