söndag 14 april 2013

Operation vardagsrum



Hej.

Så var söndagen här igen. Och solen med den. Har varit hem i lägenheten och hämtat lite småsaker och då passade jag självklart på att knäppa några kort medan solen strålade in genom fönstren. Så välkomna hit får jag passa på att säga. För, jag har väl helt missat att visa er min nya boning. Men det ska det bli ändring på. Som ni ser är det fortfarande lite tomt på väggarna men det ska bli ändring även på det. Har lite prints på inramning som ska upp så fort de är klara.


Vas/ljusbehållare eller vad man väljer att använda den till kommer från Zetas.



Våren är verkligen här nu. Ni ser ju vilken underbart ljus det är i lägenheten trots att klockan är efter fyra. Lovely.



Lykta från Day Home.


Nu ska Mandy hoppa in i duschen och fräscha till sig för imorgon ska jag till jobbet igen och försöka jobba som vanligt. Jag längtar verkligen tillbaka till arbetskamrater och mitt lilla kontor och tänker därmed testa på trots att doktorn säger No No. Envis punkt nu, det är jag det. Så jag hoppas att nattens sömn ska göra susen för usch va dålig ork jag har nu. Dagens stora "göra" var att hoppa in i bilen, åka till lägenheten, hämta kläder och efter den lilla utflykten är jag helt slut och trött som en gnu. Men imorgon är en annan dag och jag hoppas på den - starkt! :)

Ha en fin söndagskväll allesammans!
Kram Amanda


Uppdaterat svar till anonym:
Jag har blivit en Nikontjej.

9 kommentarer:

Sofi sa...

Hej hej!

Så fint du har i din lägenhet!
Ser fram emot att se fler bilder:)
Hoppas det går bra att jobba imorgon.

Kram på dig

Frederica sa...

Du har det så fint!
Vill mer än gärna se mer bilder från lyan ;)
Den där korgstolen står högt på min lista! Den skulle passa så bra på flera ställen :P

Hoppas det går bra på jobbet imorgon!
Kramar

CONCEPT by JESSICA sa...

Fint du har det, kul att kunna följa dig. Kikar ju in en hel del hos din mamma.
Tack för din kommentar.
Kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack världens bästa & finaste Amanda ❤❤❤

Du har fått det såå fint i lägenheten, tavlorna kommer bli pricken över i:et sen..:-)

Puss

Helenas enkla vardag sa...

Ta det varligt med jobbet! Tänk på att doktorn oftast har rätt!
Så fint du har hos dig!
Kram Helena

Titta in hos Thess sa...

Underbar ljuslykta/vas !!!!!
Ta det easy på jobbet :))

Kram Thess

Linda sa...

Vad fint du har det. Gillar lyktan/vasen massor. Så fin.

Hoppas att det går bra på jobbet idag.
Kram Linda

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Kikar in och säger hej.
Ska bli skoj att ses på Bloggdagen i maj :-)

Villa Ell sa...

Så fint du bor.... Väggarna kommer säkert att bli jättefina sen :)
Sandra