fredag 11 november 2011

Tvättstuga


Hej på er! Oj va tiden går fort när man har saker att göra. Jag har varken hunnit kika in här eller hos er andra. Nu har jag verkligen spännande läsning att ta igen. Igår var det glöggmingel och både mamma och jag har tokfixat inför det. Men såå mysigt och trevligt det var. Många trevliga människor kikade förbi för att shoppa och mingla lite. Jag tyckte att vi tillsammans fick till en härlig julstämning med lite hjälp av Peter Jöbacks stämma - niice! Så nu är jag helt inne i julfeeling. Ni får tycka att jag är konstig ;) Hihi, det bjuder jag på! Så för den lite julskeptiske: Varing för en aning julstylad tvättstuga :)


Kransar, skyltar & blompinnar hade vi till försäljning under glöggminglet.


Svart- och vitrutigt golv fick det bli i tvättstugan.

Som ni kunde ana är det inte rikitgt klart i tvättsugan. En skåplucka fattas, är slut över allt så det ser lite lattjo ut! Hihi. Sen är inte vattnet inkopplat så tvättmaskin och allt sånt är inte inställt. Men det kommer en fortsättning även här.

Åå va jag ångrar att jag inte tog mig tid att fota de andra duktiga utställarna igår! Hade fullt upp från första stund. Hade varit så kul att visa er. Men men.. kan inte säga annat än at det var dåååligt Mandy ;)

Ha en mysig fredag!
Kram Amanda

2 kommentarer:

Fru Elin sa...

Vilken fin tvättstuga!! Julsakerna var ju pricken över, men allt det andra! I love it! =)
Ha en härlig helg!
Kram Elin

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Puss min duktiga dotter, du e bäst!!!
<3