lördag 12 november 2011

Glittra Och Glimma


Lördagsmorgnar är rikitgt myspys. Lyssnar på soft musik och pysslar lite här hemma. Jag skulle verkligen behöva ta tag i lite plugg, julmarknadsfixet har ju tagit upp lite av min plugg tid, men jag är inte så pigg på det idag... frågan är om man någonsin vill prioritera pluggande framför lite mysfix hemma?! Hihi, men men det är bara att ta sig i kragen! :)


Järvsöbågen har fått kommit fram, mysigt tycker jag.


Ha en fin lördag och var rädda om varandra!
Kram Amanda

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad fint du har gjort.Bara så mysigt.Älskar med att gå och pyssla och lyssna på musik.Önskar dej en härlig lördag.Kram Rita ♥

A House With A View sa...

Verkligen superfint!! Såklart det är roligare med hemmafix än att plugga, det vet jag som i våras gick ut en tvåårig utbildning jag gick på halvfart vid sidan av arbetet :) järvsöbågen är helt lovely!!! Och jag blir mer och mer sugen på att köpa något mysigt doftljus, ser så många i olika bloggar och har inspirerats :)

Helgkramizar från aka

Liza sa...

Åh så fina bilder du bjuder på!
Får man fråga var den större ljusstaken på fot kommer ifrån?
Så fin, vill ha...! =)

Ha det bra!

Kram Liza