lördag 8 oktober 2011

En liten gran kan väl inte skada?


Glasburk - Fröken Röd.

Mamma och jag har fixat lite i vardagsrummet. Vi tog in en liten gran... kunde verkligen inte hålla oss. Hihi. Men det kan väl inte skada? Jag tycker faktiskt inte att det bara är juligt med granar. Nog för att man har granar på julen men äsch, det är väl lite piffigt även på hösten. Jag tycker att vi bestämmer det ;)





















Mamma ska ha middag med sina tjejkompisar ikväll så jag ska med min fina vän Hanna och hennes familj på restaurang. Lyxigt värre men det kan man ju unna sig ibland. Det tycker jag allt! Nu ska jag hjälpa min fina mor med sminket. Hon är självklart vacker ändå men det kan vara lite roligt att piffa till sig lite extra och jag tycker ju att det är roligt att få hjälpa till. Så det blir två flugor i en smäll.

Kram Amanda

Ps. Klicka här om du vill se mammas fina Mateusdukning.

5 kommentarer:

Liza sa...

Så fint o näe en liten gran kan inte skada! =)
Va gullig du är som hjälper henne!

Ha en fin kväll!

Kramar Liza

Anonym sa...

Det är klart att en liten gran kan inte skada... Vilken mysig blogg du har, tack för din kommentar på min blogg. Vi hörs...

Kram Birgitta

Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det! sa...

SV Åh tack så mycket =). Det är 10 bilder till, hihi, men de får vara hemliga ett tag ;).

vad fint med den lilla granen så! Kram

Mys och hemtrevnad sa...

hej! vad kul att du hittade till mig och tack för din snälla kommentar...håller med om att en liten gran inte kan skada...jultarmen börjar ju att suga nu...kramis semlan

Fru Elin sa...

Hej du! Det var ju jättefint med en liten gran! Man tänker ju som att det är juligt, men det passar ju när som egentligen! =)
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Elin