söndag 9 oktober 2011

Det här med att fota


Så här fint blommar det utanför mitt gym. Det är bäst att njuta av blommandet för snart är marken täckt av snö igen och då dröjer det ett tag innan blommorna kikar fram igen.

Jag är absolut ingen fotograf. Jag kan ingenting om sånt här, utan jag tycker bara att det är roligt. Och det måste väl räcka som skäl till att fortsätta? Jag har blivit förtjust i bloggandet. Tycker att det är jätteroligt och det är min lilla avslappning på dagen. Det finns faktiskt många bra fördelar med detta. Man får tips att kika in hos er andra med fina och inspirerande bloggar. Det finns massor av härliga tävlingar som man kan vara med i och man får ett ställe att samla sina foton. Jag gillar det helt enkelt, så jag kommer fortsätta ett tag till. Hihi.

Kram Amanda

6 kommentarer:

Linda sa...

Det är klart att du ska fortsätta. Övning ger färdighet och även proffsen har varit nybörjare någon gång. Jag är heller ingen proffsfotograf utan bloggar och fotar för att det är kul. Dessutom tycker jag att dina bilder är fina.

Ha en fin söndag

Kram Linda

hagagården sa...

Tack för titten,jätte fit foto du har tagit,det är roligt att fotografera även om man inte är någon expert på området,men man lär så länge man lever.
Kram o ha en fin dag.
Ninni

Fru Elin sa...

Visst är det kul? Och jag tycker att du är duktig! Många fina bilder! Ha en skön söndag!
Kram Elin

becca sa...

Hejsan,
Så kul att du hittade till min blogg.
När vi va i skogen och plockade svamp förra helgen så blev jag också sugen på att ta med en gran hem men jag tror att jag väntar lite närmare advent, men nu när jag såg att du pyntat med en blev jag sugen igen *ler*.
Ha en bra dag, kram Rebecca.

Ingela la la sa...

Hej!

Visst är det roligt att fota! Mitt fotointresse har väckts med bloggen :)

Jag måste erkänna till dig som kikade in som ny läsare hos mig.. Chokladbollens dag har min dotter hittat på i samma ögonblick som hon utsåg mig till världens sämsta mamma för att jag glömde kanelbullens dag :D

Ha en bra dag!

annashusidingtuna sa...

Hej!
AJ, det är verkligen kul att fotografera och ju mer man gör det desto mer lär man sig hela tiden. Tycker du tar väldigt bra bilder, du har fångat färgerna jättefint.
Kram Anna