tisdag 19 november 2013

Bara 199 lappar kvar..


 
 
Ja. Jag menar, det är ju iiingenting. Swich swich bara!
 
 
 
 
Hej på er.
 
Hoppas ni har haft en finfin dag. Jag har precis vinkar hejdå till en helskön kund som fick lite tjusiga fransar. Jag bjöd på julstämning med peppisljus och "Rudolf med röda mulen" skrålandes ut dockan. Jag tror hon gillade det - hehe. Det återstår att se om hon kommer tillbaka - skämtosido. (Hon bokade faktiskt en påfyllning redan nu, så jag skötte mig förhoppningsvis). Nu är det projekt Skriva-Rabattlappar-Från-Blackballoon-Till-Vardagslyxet. Det är ju bara 200 stycken tänkte jag. Kan väl inte ta så himlarns lång tid? Nå, det återstår att se gott folk.
 
Skrivkramp punkt nu imorgon?
 
 



Sen är det ju fotboll på tv. Ni ska väl se?
 
 
KRAM

1 kommentar:

Lena - gott för själen sa...

Weeeiii, Blackballoon!

Kram Lena