onsdag 17 april 2013

Nytt försök - Nu då ?!


Urna med tillhörande lock från Tre Generationer, ljuslyktor från Lilla Villa Vita }

 
 
Hej.
 
Idag gör jag ett nytt försök med redigeringen. Så jag hoppas att bild nummer 2 är markant bättre än igår, men det där vet man ju inte, jag kan ju ha blivit lurad även idag. Hehe. Tycker minsann att det är lite väl blått även nu. Hur som helst höll jag mig till samma skärm under hela redigeringen. Det blev så lurigt när man hade två att kika på. Vet inte om jag behöver göra en kalibrering för att synka dem? Är det någon klok själ som har koll på sånt där?




Nej,  nu måste jag öva vidare. Det är viktiga saker det här.
 
Kram Amanda


Uppdatering: Det är visst bara på min dator som det känns kallt & blått. Så skumt. Hur ska jag komma bort från detta. Det är ju trist när bilderna blir missvisande. Passar även på att svara till anonym angående gårdagens inlägg. Tröjan kostar 599 : -   KRAM.


3 kommentarer:

anettan sa...

Så fina bilder men öva på bara.... Kram Anette

Lena - gott för själen sa...

Jag får också stor skillnad mellan olika skärmar. Rimligtvis beror det väl på färgåtergivningen i respektive skärm. Säger jag som knappt kan nåt heller om tekniska saker. Vill som du att det bara ska fungera.

På den skärm jag tittar på nu så är dagens bild mycket mjukare och varmare än gårdagens. Ska jämföra med en annan skärm senare. Så kan jag återkoppla till dig.

Ursnygg tröja förresten.

Kram Lena

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Underbara bilder :)
Va duktig du är och fota... Skulle behöva lära mig lite känner jag :)
Ha en jättefin dag.
Stor kram
Jessica