måndag 5 oktober 2015

Bra-Att-Ha

 
{ Finfin gåva från släkten i skåne. Riktiga bra-att-ha-saker som kommer att komma väl till användning så fort Mandy-Lill gjort sin entré }
 
 
 
Hello Måndag.
 
Blev inget hej-hallå igår. Min ork var riktigt på super-duper-noll. Vi fick finbesök av Sussie och Hannah så efter lunch tillsammans hemma hos mamma och pappa var jag helst slut som artist. Både jag och P låg som två tröttmössor i soffan och bara gjorde absolut ingenting på eftermiddag/kvällen. Härligt ibland det alltså. Men det var supermys att få träffa skåningarna för det sker ju inte allt för ofta, det är ju en bit emellan tyvärr.
 
Och härlig goodie-bag till Mandy-Lill hade de med sig. Så rart! Jag bara tokälskar bra-att-ha-saker. Kunde liksom inte bli så mycket bättre. Det är ju så himla mycket man behöver inför ankomsten, så alla bidrag av sånt som man ändå måste köpa är ju guuuld.
 
 
{ Gosi-gosigt badlakan till vår lilla juvel }
 


 
Nu börjar det verkligen kännas att det närmar sig "ankomsten". Det märks i kroppen om inte annat. Alla sparkar och buffande har liksom bytt karaktär. Allt är så mycket tydligare och skarpare. Nästan så man tror att hon ska sparka sig ut igenom magen ibland. Känner även att jag har blivit så mycket mer känslig för allting. Jag är ju en känslo-människa i grunden så ni kan ju tänka er. Men jag försöker tänka att det "hör till" om jag känner mig lite ledsen utan anledning. Konstigt att det kan bli så där egentligen? Kroppen är häftig.
 
 
Nu ska jag luta mig tillbaka för en liten mini-vila. Plöjer för tillfället igenom gamla avsnitt av Familjen Annorlunda. Tycker det är lite mysigt med såna lättsamma program.
 
 
KRAM


Inga kommentarer: