måndag 8 juni 2015

Helt fast ♥

 
{ Helt såld på Forevers stuff - här ett litet axplock av allt det som jag har blivit beroende av. BB-creme, mascara, läppstift, läppenna, concealerpenna, aloe vera-spray och deostick. Och bara därför har jag bestämt mig för att börja sälja detta. Så grymt bra med aloe veraprodukter. Man riktigt ser hur glad och nöjd huden blir av bra grejer som innehåller läkande aloe vera }


 
Måndag - Hello, hello!
 
Sitter och vilar upp mig lite innan det blir skolavslutningsdags i skolparken. Syster Elma slutar nian idag. Nian! Helt crazy bananas, men så är det i alla fall. Och det ska ju såklart firas. Så det blir att piffa till sig lite så man får lite feeling.


 
Även sminket innehåller aloe vera ♥.
 
 

Aloe First är en ljuvligt tunn spray som svalkar och lugnar huden på ett supernajsigt sätt. Perfekt när man är nyduschad eller har varit en heldag i solen. Bara spraya in kroppen och smörja kompletterande på utvalda områden med en fetare kräm om det behövs. Deon å andra sidan doftar så rent och fräscht, lite warm cotton från Clean om man nu ska jämföra den med någonting. Jag är helt såld även på denna. Det är en fast deo så den kladdar inte. Men ni vet hur det kan bli om man nyss har smörjd och dragig på några drag med deo och så är man lite otålig och tar på kläderna så där direkt efteråt när det inte riktigt har hunnit torka in ordentligt. Detta hände mig och det blev en mörk liten fläck på min ljusa korallklänning. Jag tänkte - nu jäklar är det kört, ofta blir det en liten fläck som man behöver tacklas med vid tvätten. Men vad som hände var att denna fläck (innehållandes aloe vera) bara torkade in helt på direkten och inte ett spår fanns kvar. Helt otroligt! Mer aloe-deos åt folket.
 
Bara hojta till, släng iväg ett mail, om du är intresserad och vill beställa eller bara veta mer. Eller kika in här och botanisera vettja.


Haha.
 
Misslyckad bild men va tusan. Jag hade lite bråttom och hann inte zooma in ordentligt. Men jag har äntligen hittat ett läppstift som är matt och som behåller läpparna lite nude och ljusa. Sommarfräscht och perfekt till vardags när man inte vill köra på allt för mycket färg.



Yepp. Så här ser jag ut efter en omgång med mina Foreverprodukter.
 
 
Nu ska jag gå och piffa till mig lite inför kvälllen. Kan även berätta att vårt kök kom idag! Hur roligt som helst. Så vardagsrummet är fyllt av kartonger, bänkskivor, fläkt, ho, ja you name it. Can´t wait to see resultatet!
 
 
KRAM

Inga kommentarer: